Obleśnie.

Z niechęcią zakładałem jak i wyjmowałem po miesiącu ten film. Agfa APX 100 Profeszynal, napierw wyskoczył z kasetki, potoczył się po łazience, potem nie chciał za Chiny wejść do koreksu. Drapieżny i krnąbrny ten film, do tego wywołać sie nie chciał. Ale jest! Po miesiącu gdzie prawie wogóle nie robiłem zdjęć, tylko zajmowałem się magisterką i innymi rzeczami. Secik będzie skromny (coraz mnie rzeczy które wychodzą z kliszy mi sie podoba) i średniej jakości (bo skaner mi pada powoli), but … enjoy 🙂
Dalej zapraszam na portfolio www.piotrgil.dphoto.com

Untitled-11

Untitled-5

Untitled-26-2

Untitled-12

Untitled-33

Untitled-27

Untitled-19

Untitled-17

Untitled-16

Ach, no i oczywiście rodzynek 😉

Untitled-22

~ - autor: Piotr Gil w dniu Czerwiec 26, 2009.

Jedna odpowiedź to “Obleśnie.”

  1. 🙂
    jak dla mnie, to ta przedostatnia fota rządzi !!! nie żeby sie tam na niej cos dzialo, ale to światło jest niesamowite!

Skomentuj

 
